«
»

Friday, February 29, 2008

Τετοια μερα σε τεσσερα χρονια...

29 fevroyarioy...Μονο μια φορα στα τεσσερα χρονια ζεις τετοια ημερα!Παντα αναρωτιομουν καθε ποτε γιορταζουν τα γενεθλια τους αυτοι που γεννηθηκαν 29 φλεβαρη..!
Σημερα πηγα στο σχολειο φορώντας μια περουκα στο χρωμα της τσιχλοφουσκας. Γιατι το εκανα αυτο αναρωτιεσαι, ε?? Και εγω το ιδιο. Κατι οι αποκριες, κατι η εντυπωση(έπρεπε να εβλεπες τις φατσες των περαστικών...!), κατι η όλη φαση...τετοια μερα σε τεσσερα χρονια θα ειμαι 20 χρονων.
Θα εχω τελειωσει το σχολειο.
Θα εχω μετακομισει σε αλλη πολη.
Θα εχω ψηφισει σε εκλογες.
Θα εχω παρει διπλωμα οδηγησης.
Θα εχω πιασει κανονικη δουλεια.
Θα εχω κανει την πρωτη μου αεροπορικη πτηση.
Θα εχω ισως ερωτευτει στ'αληθεια.
Θα εχω διαπιστωσει ποιοι ηταν οντως φιλοι και ποιοι με ξεχασαν.
Θα εχω φτασει πιο κοντα στα ονειρα μου.
Θα εχω καταφερει να μετρησω ολα τα αστερια του ουρανου...
Θα εχω κλαψει για πολλους, ίσως ανοητους λογους.
Θα εχω γελασει για ακομα περισσοτερους.
Θα εχω χαρισει αγαπη, ελπιζοντας οτι θα παρω και εγω.
Θα εχω καταφερει να φαω σαλιγκαρια.
Θα εχω επιτελους αποφασισει ποιο χρωμα ρουχο με κολακευει περισσοτερο.
Θα εχω τελιωσει το γραψιμο εκεινου του βιβλιου με τις ιστοριες.
Θα εχω βρει το τελειο κραγιον.
Θα εχω ισως καταλαβει γιατι καθομαι και τα γραφω ολα αυτα.

Αραγε θα φοραω και μετα απο τεσσερα χρονια τσιχλοφουσκέ περουκες??
(γιατι οχι?:D)

0 δροσοσταλίδες: