«
»

Tuesday, March 11, 2008

Πέντε μικρά πράγματα που με κάνουν να νιώθω καλά



Πρωινό στο κρεβάτι(ειδικα αν καποιος το εχει φτιαξει για μενα και το απολαμβανει μαζι μου...)


Τραγούδι στο μπάνιο(κι οπουδηποτε αλλου...!)



Χορός στην βροχή(γιατι με κανει να νιωθω ζωντανη!!)



Μπισκότα σοκολάτα(γιαμι!!)


Κλασσικά παιδικά κινούμενα της Disney(γιατι παντα κρυβουμε ενα παιδι μεσα μας!)

5 δροσοσταλίδες:

Anonymous said...

Και ποιον δεν τον κανουνε ε?
Δεν ξερω αλλα εμενα και τα 5 παραπανω μου φαινονται τελεια...

Morpheus said...

Τέλεια δεν λες τίποτα ... Ειδικά η βροχή (μόλις γύρισα από το σχολείο και είμαι μούσκεμα) . Λοιπόν για αυτό που με ρώτησες για το φόντο στο blog μου πήγαινε στο google και πάτα blogger layouts και θα βρεις ένα σωρό ιστοσελίδες με html . Keep blogin!

Έρση said...

eyxaristw poly paidia!!
ta mikra pragmata einai pou kanoun th zwh wraia!!
file morpheus eyxaristw gia tis symvoules sou peri blog!!oso gia thn vroxh, mhn se noiazei, neraki toy 8eou einai!!

Albatros said...

Το #5!
Κι ας πάτησα τα σαράντα...
Το μόνο που με χαλάει, είναι που με κράζει η κόρη μου, ετών 11:
"Καλά ρε μπαμπά, όλοι οι μπαμπάδες βλέπουν ποδόσφαιρο κι ειδήσεις, εσύ βλεπεις καρτούνς;
Πας καλά;"
Έτσι κι εγώ, τα βλέπω στη ζούλα!

Έρση said...

Καλα κανεις φιλε albatros! Ασε την κορουλα σου να λεει.Να θυμασε πως καποιοι ανθρωποι γερνανε. Καποιοι αλλοι απλα μεγαλωνουν.;)