«
»

Thursday, August 30, 2007

βουβή οργή

Αυτό το φλογερο μύνημα είχε χθες κατακλύσει το διαδίκτυο. Όποιος το λαμβανε επρεπε να το προωθησει και σε αλλους γνωστους του.

Εγω και η οικογενεια μου μενουμε σ'αυτο το "μικρο" προαστιο της Αθηνας, την Λυκόβρυση. Ενθουσιασμενοι με το μυνημα (οσο ενθουσιασμενος μπορει να ειναι κανεις μετα απο εναν τετοιο "πυρινο εφιαλτη"), αποφασισαμε να ανταποκριθουμε στο καλεσμα. Εγω και η αδερφη μου τηλεφωνησαμε σε διαφορους γνωστους από την πολη και τους προτρεψαμε να ερθουν κι αυτοι μαυροφορεμενοι στην κεντρικη πλατεια της Λυκοβρυσης στις 7 μ.μ. Και εμεις οι ιδιες μαζι με τους γονεις μας ντυθηκαμε πενθιμα και συγκεντρωθηκαμε διπλα στο συντριβανι της πλατειας.

Κοιταζω γυρω μου... Ψυχη!!! Μονο εμεις οι τεσσερις στεκομασταν στην πλατεια. Ριχνω μια ανήσυχη ματια στο ρολόι... 7 και20. Μα τι στην ευχη; Κανενας δεν θα΄ρθει;
Ξαφνικα δυο μαυροφορεμενοι καταφθανουν. Ηταν η κολλητη της αδερφης μου και ο πατερας της. Επειτα απο λιγο δυο φιλες μου. Μετα οι γονεις της μιας φιλης μου. Ημασταν 10 ατομα. Και πιο συγκεκριμενα, μονο ατομα που η οικογενεια μου ειχε ειδοποιησει.

Αποφασισαμε να παρουμε τον ανηφορο μεχρι το δημαρχειο. Εκει μπορει να ειχε μαζευτει καποιος κοσμος. Στην διαδρομη συνανταμε εναν αλλοδαπο ντυμενο στα μαυρα. Μηπως ειναι κι αυτος για την διαμαρτυρια; ρωτα ολο ελπιδα ( και με καποια αφελεια) η αδερφη μου. Κι οταν καποια γυναικα με μαυρο φορεμα μας πλησιασε, κρεμομασταν ολοι απ'τα χειλη της μεχρι που μας κοιταξε γεματη απορια και μας προσπερασε καπως επιδεικτικα. Οι περαστικοι μας κοιταζαν καλα καλα λες κι ηταν ετοιμοι να μας πουν συλλυπητηρια για τον θανατο καποιου συγγενη!!!Ωστε κανεις δεν ειχε πληροφορηθει για την βουβη διαμαρτυρια;

Οταν ξαναγυρισαμε στην πλατεια ειδα κατι που με εκανε να τα παρω στο κρανιο. Ενα σωρο κοσμος ειχε συγκεντρωθει σε ενα cafe διπλα στο συντριβανι. Ομως κανεις δεν φορουσε πενθιμα ρουχα. Αναρωτιεσαι γιατι; Ε, λοιπον θα σου πω!! Ειχαν συγκεντρωθει και ειχαν κατσει ομορφα ομορφα γυρω απ'την εισοδο του cafe για να ακουσουν τον προεκλογικο λογο καποιου πασοκτζη που μιλουσε ορθιος εκεινη την στιγμη!!! Και το χειροτερο ηταν οτι ειχαν συγκεντωθει ισαμε 30 ατομα!! Τι εγραφε το μηνυμα που μας προετρεπε να συγκεντρωθουμε μαυροφορεμενοι στην πλατεια; "...χωρις να συνδεσουμε την καταστροφη με προεκλογικες σκοπιμοτητες...". Ε οχι ρε αυτο παει πολυ!! σκεφτηκα...

Γυρνωντας καπως απογοητευμενη σπιτι, ανοιγω την τηλεοραση και βλεπω στις ειδησεις την συγκεντωση του κοσμου στην πλατεια Συνταγματος. Και τοτε ειπα στον εαυτο μου με καποια ευχαριστηση "αν πηγαιναμε κι εμεις εκει μπορει κανεις να μην καταλαβαινε την διαφορα. Ομως με το μεινουμε στην Λυκοβρυση και να βγουμε στη βουβη διαμαρτυρια εκπροσωπησαμε την πολη μας. Κι ας ημασταν μονο 10 ατομα!..."
(αυτη που χαμογελαει στον φακο ειναι η αδερφη μου!!)
ΟΙ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΜΕΝΟΙ "ΣΙΩΠΗΛΟΙ" ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ

0 δροσοσταλίδες: